Overslaan naar content

Webshop Medewerker

    • Amsterdam, Noord-Holland
  • Logistiek

Functieomschrijving

Webshop Medewerker

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk

32-38 uur per week

 

In deze functie is het niet mogelijk om een parttime dag op maandag, woensdag of vrijdag op te nemen. Beschikbaarheid op deze dagen is vereist vanwege teambezetting en de werkzaamheden.

Ben jij de collega die als geen ander elk pakketje als een prachtig cadeau weet in te pakken en zo al onze klanten verblijdt? Dan zijn wij voor ons hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar jou!

 

Wat maakt werken bij Siebel zo leuk? 

Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen. 

Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

  • Marktconform salaris en vakantiegeld;

  • Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;

  • Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;

  • De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!

 

Dit ben jij

Positief, enthousiast en een echte aanpakker. Dit zie je terug in jouw karakter. Je werkt zeer nauwkeurig en hebt een waar talent voor het inpakken van cadeaus. Jij bent een collega met humor en een sprankelende persoonlijkheid die ook beschikt over een proactieve houding. Specifieke ervaring of opleiding is niet noodzakelijk, wij investeren namelijk graag in jouw onboarding. Last but not least heb jij natuurlijk een passie voor sieraden en horloges!

Vereisten

Dit ga je doen

Dagelijks worden vanuit onze Webshop op het Hoofdkantoor alle online bestellingen naar de klanten verstuurd. Jouw hoofddoel is zorg dragen voor het prachtig inpakken en op tijd versturen van alle pakketjes. Dit doe jij in een hecht team dat bestaat uit collega’s die staan voor veel gezelligheid en hard werken. Hieronder enkele van je taken en verantwoordelijkheden:

  • Het ontvangen, controleren en verzenden van goederen;

  • Het administreren van sieraden in de systemen;

  • Het verwerken van retouren.

Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar