Overslaan naar content

Logistiek Medewerker

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

Functieomschrijving

Logistiek Medewerker

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk
32-38 uur per week 


Ben jij een logistieke duizendpoot die onze belangrijke logistieke operatie komt versterken om dé Juwelier van Nederland naar een volgend niveau te tillen? Dan zijn wij voor ons hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar jou!


Wat maakt werken bij Siebel zo leuk?

Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen.

Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

  • Marktconform salaris en vakantiegeld;
  • Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;
  • Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;
  • De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!


Dit ben jij

Positief, enthousiast en een echte aanpakker. Dit zie je terug in jouw karakter. Je vindt het enerzijds leuk om met routinematige werkzaamheden bezig te zijn, maar je kunt ook processen overzien. Je steekt graag de handen uit de mouwen en je hebt een nauwkeurige en vooral proactieve werkhouding. Dit is zeer belangrijk want het werken met sieraden vraagt om secuur en nauwkeurig handelen. Daarnaast kun jij je hierin vinden:

  • Je hebt relevante werkervaring, bij voorkeur in een magazijn;
  • Je bent leergierig en staat open om alles van A-Z te leren over sieraden;
  • Je kunt goed uit de voeten met Excel;
  • Last but not least heb jij natuurlijk een passie voor sieraden en horloges!


Vereisten


Dit ga je doen

Als medewerker van de afdeling Logistiek zorg jij ervoor dat de nieuwste collecties en mooiste producten verdeeld worden over onze 49 winkels en webshop. De afdeling bestaat momenteel uit ruim 10 enthousiaste medewerkers in een gezellig, hecht en informeel team. Jij zorgt ervoor dat de administratie klopt en de producten klaar zijn voor de verkoop. Hieronder enkele van je taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontvangen, controleren en verzenden van goederen;
  • Stickeren, verzamelen en scannen van sieraden;
  • Het administreren van sieraden in ons computersysteem;
  • Het inpakken en verzenden van klantbestellingen.


Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan. Voor extra vragen over de functie of het solliciteren kun je contact opnemen met

088-6550066.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar