ICT Medewerker
- Amsterdam, Noord-Holland
- Tech
Functieomschrijving
ICT Medewerker
Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk
38 uur per week
Wat maakt werken bij Siebel zo leuk?
Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen.
Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:
- Marktconform salaris en vakantiegeld;
- Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;
- Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;
- De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!
Dit ben jij
Een ICT medewerker met een passie voor technologie en sterke kennis van ICT systemen en processen. Je bent sociaal, flexibel, oplossingsgericht en hebt een “hands-on” mentaliteit. Daarnaast kun je je vinden in het volgende:
- Minimaal een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4;
- Je bent een starter en/of hebt al enige werkervaring opgedaan, bijvoorbeeld door een stage;
- Hardware kennis (PC, Server en netwerkapparatuur);
- Kennis van Windows, Exchange en Office;
- Bekend met de basisprincipes van Incident Management;
- Je beschikt over communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs i.v.m. het reizen naar de filialen.
Vereisten
Dit ga je doen
Als ICT Medewerker verzorg je het dagelijkse IT-beheer van zowel het hoofdkantoor in Amsterdam als de 49 winkels in het land. Je taken zullen voornamelijk bestaan uit eerstelijns ICT vraagstukken, werkplekbeheer en het (hands-on) oplossen van incidenten. Ook draai je de telefonische stand-by diensten op koopavonden en in het weekend. Hieronder enkele van jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Onderhoud en beheer van ons ICT-infrastructuurnetwerk;
- Troubleshooten van technische problemen en snelle oplossingen bieden;
- Implementatie en ondersteuning van softwareapplicaties;
- Training en begeleiding van personeel op het gebied van ICT-gerelateerde processen;
- Samenwerken met externe leveranciers en ons externe ICT support om ervoor te zorgen dat onze systemen up-to-date en veilig zijn.
Solliciteren
Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan. Voor extra vragen over de functie of het solliciteren kun je contact opnemen met
088-6550066.
Een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
- Amsterdam, Noord-Holland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!