Overslaan naar content

Klantenservice Medewerker

    • Amsterdam, Noord-Holland
  • Logistiek

Functieomschrijving

Klantenservice Medewerker

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk
32-38 uur per week 

Ben jij een enthousiast en klantvriendelijk persoon die pas tevreden is als de klanten ook tevreden zijn? Dan zijn wij voor ons hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar jou!

Wat maakt werken bij Siebel zo leuk?

Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen.

Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

· Marktconform salaris en vakantiegeld;

· Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;

· Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;

· De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!


Dit ben jij

Positief, enthousiast, en een echte aanpakker. Dit zie je terug in jouw karakter. Je bent communicatief sterk, want goed contact houden met de interne afdelingen en met de klanten aan de telefoon en via de mail is het belangrijkste aspect van de functie. Je bent oplossingsgericht, stressbestendig en je weet je goed staande te houden in een hectische omgeving. Daarnaast kun jij je hierin vinden:

· Je weet de behoeften van onze klanten goed in kaart te brengen;

· Je krijgt energie van het uitzoeken van allerlei vraagstukken;

· Ervaring in een soortgelijke functie en de Retailbranche is een pré;

· Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig en je hebt een fijne telefoonstem;

· Last but not least heb jij natuurlijk een passie voor sieraden en horloges!

Vereisten

Dit ga je doen

Als Klantenservice Medewerker doe je niets liever dan klanten helpen met verschillende soorten vragen over onder meer geplaatste bestellingen, retouren en leveringen. Zorgen dat de klant de telefoon met een goed gevoel ophangt is jouw ultieme doel. Wij zijn op zoek naar een Klantenservice Medewerker die iedere klant of collega op een rustige, professionele en klantgerichte wijze te woord kan staan. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Siebel, zowel telefonisch, per mail als via social media. Per dag ontvang je tientallen inkomende telefoontjes en afhankelijk van de jaargetijde en/of vakanties kan de werkdruk variëren.

Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar