Overslaan naar content

Logistiek Manager

    • Amsterdam, Noord-Holland
  • Logistiek

Functieomschrijving

Logistiek Manager

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk

38 uur per week

Ben jij een ervaren Logistiek Manager en wil je jouw ervaring en ambities inzetten om dé Juwelier van Nederland naar een volgend niveau te tillen? Dan zijn wij voor ons hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar jou!

 

Wat maakt werken bij Siebel zo leuk? 

Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen. Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

  • Salarisindicatie tussen de € 4.500 - € 5.000 en vakantiegeld;

  • Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;

  • Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;

  • De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!

 

Dit ben jij

Positief, enthousiast en een echte aanpakker. Dit zie je terug in je karakter. Een gemotiveerde manager die het leuk vindt processen te overzien en verbeteren maar ook niet vies is om de mouwen op te stropen en hard te werken met het team. Door jouw positieve instelling weet je medewerkers op de juiste manier te coachen en begeleiden en motiveer je hen om het beste uit zichzelf te halen. Je weet als geen ander de verantwoordelijkheid op de juiste manier naar het team te delegeren en werkt altijd aan het grotere doel om nog meer synergie in het team te krijgen. Het goed communiceren met de interne afdelingen en externe partners is belangrijk voor de samenwerking en verdere groei van de afdeling. Je kunt je ook vinden in de onderstaande profielvereisten:

  • Je hebt eerder ervaring opgedaan als Logistiek Manager, idealiter binnen de Retail;

  • Je wordt blij van automatisering en optimalisatie van processen;

  • Je bent een echte people manager die het beste voor heeft met de mensen;

  • Je bent niet bang om te werken met KPI’s en weet hoe je het team daarin motiveert;

  • Als laatste, maar zeker niet onbelangrijk, heb je affiniteit met ons merk en product.

Vereisten

Dit ga je doen

Als Logistiek Manager zorg je voor de dagelijkse aansturing van de afdeling Logistiek die bestaat uit 12 medewerkers. Het doel van de afdeling is om de binnengekomen producten te controleren, te inventariseren en zo snel mogelijk verzendklaar te maken om verstuurd te worden naar de 49 winkels in Nederland. Siebel Juweliers is gefocust op uitbreiding en ontwikkeling wat maakt dat de afdeling Logistiek constant in beweging is. De Logistiek Manager is daar een onmisbare positie in en heeft altijd het grote doel voor ogen. De volgende werkzaamheden behoren daarnaast tot jouw takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het proces van binnenkomst goederen tot uitgifte van goederen naar de winkels;

  • Je bent de spin in het web voor verschillende interne afdelingen voor het optimale verloop van het logistieke proces;

  • Je onderhoudt de contacten met leveranciers;

  • Je houdt je bezig met het inrichten en, waar nodig, verbeteren van logistieke processen;

  • Je doet de datacontrole van ons computersysteem;

  • Je hebt de verantwoording over de juiste verwerking van internationale zendingen. 

 

Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan. Voor extra vragen over de functie of het solliciteren kun je contact opnemen met

088-6550065.

Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag en een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar