Overslaan naar content

ICT Eerstelijns Support Medewerker

    • Amsterdam, Noord-Holland
  • Tech

Functieomschrijving

ICT Eerstelijns Support Medewerker

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk

38 uur per week 

Wat maakt werken bij Siebel zo leuk?
Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen.

Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

  • Marktconform salaris en vakantiegeld;
  • Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;
  • Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;
  • De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!

Dit ben jij

Een ICT Medewerker met een passie voor technologie en sterke kennis van ICT systemen en processen. Je bent representatief, collegiaal, flexibel en oplossingsgericht en hebt een “hands-on” mentaliteit. Daarnaast kun je je vinden in het volgende:

  • Minimaal een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 4;
  • Je hebt al minimaal twee jaar werkervaring opgedaan;
  • Hardware kennis (PC, Server en netwerkapparatuur);
  • Kennis van Windows, Exchange en Office;
  • Bekend met de basisprincipes van Incident Management;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs i.v.m. het reizen naar de filialen;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.


Vereisten

Dit ga je doen

Als ICT Medewerker verzorg je de eerstelijns support voor zowel het Hoofdkantoor in Amsterdam als de 49 winkels in het land. Je taken zullen voornamelijk bestaan uit eerstelijns ICT vraagstukken, werkplekbeheer en het (hands-on) oplossen van incidenten. Jij biedt ondersteuning aan medewerkers van onze winkels door het hele land. Dit kan variëren van software- en hardwareproblemen tot netwerkinstellingen. Je reist hierbij dus regelmatig het land door. Ook sta je open voor het draaien van de telefonische stand-by diensten op koopavonden en in het weekend. Hieronder enkele van jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Onderhoud en beheer van ons ICT-infrastructuurnetwerk;
  • Troubleshooten van technische problemen en snelle oplossingen bieden;
  • Implementatie en ondersteuning van softwareapplicaties;
  • Samenwerken met externe leveranciers en ons externe ICT support om ervoor te zorgen dat onze systemen up-to-date en veilig zijn.


Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan. Voor extra vragen over de functie of het solliciteren kun je contact opnemen met

088-6550066.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Tech

of

Apply with Indeed onbeschikbaar