Overslaan naar content

Assistent Manager Logistiek

    • Amsterdam, Noord-Holland
  • Logistiek

Functieomschrijving

Assistent Manager Logistiek

Siebel Hoofdkantoor – Amsterdam Sloterdijk

38 uur per week

Ben jij de collega die ons Logistieke team compleet maakt en ons ondersteunt bij de dagelijkse goederenstromen, voorraadprocessen en logistieke werkzaamheden? Dan zijn wij voor ons hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar jou!

 

Wat maakt werken bij Siebel zo leuk? 

Siebel is met haar 49 winkels en webshop de juwelier die dichtbij staat: dichtbij bijzondere momenten, dichtbij elke klant en dichtbij het team. Van elk bezoek maken wij een bijzonder moment, van elk contact een unieke ervaring. Ons team straalt net als onze producten. Bij Siebel werken betekent onderdeel worden van de familie, waar je jouw talent verder kunt ontwikkelen en waar je werkt met de mooiste producten op prachtige locaties om klanten hun leven te veranderen. Onze mensen omschrijven de cultuur als informeel, familiair, maar wel dynamisch en met korte en directe communicatielijnen. Daarnaast kun je verwachten van ons dat je het volgende krijgt:

  • Salarisindicatie tussen de € 2.600 en € 3.000 en vakantiegeld;

  • Werken bij een bedrijf met schitterende producten en prachtige winkels op de mooiste A-locaties door heel Nederland;

  • Zeer gunstige personeelskorting – Dus nog meer genieten van de mooiste sieraden en juwelen;

  • De standaard extra’s zoals een pensioenregeling, een collectieve ziektekostenverzekering, maandelijkse borrels, en een groots, jaarlijks personeelsfeest!

 

Dit ben jij

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde collega die het leuk vindt om enerzijds met routinematige werkzaamheden bezig te zijn, maar ook processen kan overzien. Je steekt graag de handen uit de mouwen en je hebt een nauwkeurige en vooral proactieve werkhouding. Van belang is leidinggevende capaciteiten te bezitten met tegelijkertijd ook de instelling om hands-on op de werkvloer mee te werken. Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:

· Iemand met kennis van logistieke processen en voorraadbeheer;

· Je hebt interesse in automatisering van processen;

· Je bent in staat om mensen aan te sturen (of vindt het leuk om dit te leren);

· Met MS office pakket (met name Excel) kan jij uit de voeten;

· Je bent iemand die gestelde doelen weet te realiseren.

Vereisten

Dit ga je doen

Als Assistent Manager Logistiek zorg jij er samen met de Logistiek Manager voor dat de nieuwste collecties en mooiste producten verdeeld worden over onze 49 winkels en webshop. Jij zorgt ervoor dat de administratie klopt en de producten klaar zijn voor de distributie. Deze baan biedt kansen en doorgroeimogelijkheden. De volgende werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:

· Controle goederenbewegingen;

· Datacontrole van ons computersysteem;

· Verzenden van speciale bestellingen;

· Verwerken van internationale zendingen;

· Ondersteunen van de Logistiek Manager in de aansturing van de Logistiek Medewerkers;

· De spin in het web omtrent de distributie en voorraad.

 

Solliciteren

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Laat weten wat jou uniek maakt, dan nemen we jou persoonlijk mee in het verhaal van Siebel en de reis die wij hebben gemaakt om te komen waar we nu staan.


Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag en een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Amsterdam, Noord-Holland
Logistiek

of

Apply with Indeed onbeschikbaar